donderdag 25 juni 2015

Genieten in de tuin - Spending some time in the garden

Vandaag was een heerlijke dag, de zon scheen en het was niet te heet. Ik heb wat heerlijke uren doorgebracht in de tuin en me verwonderd over hoe alles groeit en hoe mooi de natuur is.
 Today was a lovely day, sun was shining and the temperature was not too hot. I've spend a few hours in my allotment and it amazes me every time how beautiful nature is and how everything grows.


De tuinbonen groeien goed. Zelf houd ik er niet zo van maar mijn ouders wel, dus een kleine verrassing voor hen!
Broad beans are growing well. I don't really like them, but my parents do, a little present for them!



En na hard werken is het tijd om te oogsten! Pluksla, wat uien, aardbeien, de laatste spinazie en wat aardappelen.
And after some hard work it's time to harvest. Mixed salad leaves, some onions, strawberries, the last spinach and a few potatoes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten