zondag 12 juli 2015

Creatieve middag - Creative afternoon


Vanmiddag ben ik weer eens lekker aan het patchworken geweest. Van restmateriaal maak ik pannenlappen die ik verkoop op Marktplaats of cadeau geef. De vierkanten zijn inmiddels aan elkaar genaaid, de blauwe zijn afgewerkt en de zeshoeken ben ik aan het doorquilten terwijl ik op de laptop Torchwood seizoen vier aan het kijken ben.
Heerlijk ontspannend!
This afternoon it was time to sow. When I'm making quilts I save the scraps and my friends keep them for me as well. These scraps are turned into potholders, which I'm selling on the internet, or I'm giving them away as a present. The squares are sown together now, the blue ones are finished and right now I'm quilting the hexagons. Meanwhile I'm watching Torchwood, season 4. 
Very relaxing!



Deze week waren er ook veel geld terug acties, dit kwam goed uit i.v.m. de uitdaging
Morgen een verslagje van de eerste week!
This week there were a lot of cash refunds. Very welcome because of the challenge
Tomorrow an update about week one! 

Honig wokpasta, met actiestickerNescafe shakissimo, hiervoor is de kassabon nodig
Sprite regular of zero, hiervoor is de kassabon nodig
President petits chevres, met actiesticker bij Jumbo
Arla karnemeld en zendium naar keuze, hiervoor is de kassabon nodig

Geen opmerkingen:

Een reactie posten