woensdag 1 juli 2015

Eerste bestelling van Approved Food - First order from Approved Food

Een maand geleden heb ik mijn eerste bestelling gedaan bij Approved Food. AF is een bedrijf dat artikelen verkoopt die niet heel lang houdbaar meer zijn of over de datum tegen scherpe prijzen. Per product wordt op de site de THT datum gegeven. Aangezien houdbare spullen vaak veel langer te bewaren zijn dan op de verpakking staat is dit voor mij geen probleem. Verder vind ik het een goede zaak dat er zo minder voedsel verspild/ vernietigd wordt. Ik had al vaker op de site gekeken maar de verzendkosten naar Nederland zijn 15 pond. Voor dit bedrag kun je maximaal 25 kg aan spullen laten vervoeren. Als je een product toevoegt aan je winkelwagentje dan zie je aan de zijkant het bedrag en het gewicht steeds aangepast worden. Toen er een korting was op de verzendkosten heb ik besteld. Ongeveer 5 werkdagen later arriveerde er een grote doos vol producten.
A month ago I ordered for the first time at Approved Food. AF is a company that sells products that are short-dated or past its best before date for a cheap price. When you click on a product you see the best before date. A lot of products can be kept much longer, for me it's not a problem. It's a good thing less food goes to waist.
I checked their website but shipping to the Netherlands was 15 pounds. When they offered a discount on shipping I ordered. About 5 days later I received a box full of products.













Waar ik vooral in geïnteresseerd was waren o.a. de naanbroden, 12x2 stuks voor 1,99 pond. Nog een maand houdbaar, gooi ze gewoon in de vriezer. Veel roerbaksauzen en curry pasta's (vaak 3 potten voor 1 pond) en wat lekkere dingen....
De citroen-gember thee en de zwarte bessen thee die ik bestelde was nog meer dan een jaar houdbaar! ( 80 zakjes voor 1 pond). De voorraadkasten zijn gevuld en ik ga over een poosje zeker weer bestellen.
I was interested in naanbreads, 12x2 pack for 1,99 pound. The best before date was still one month ahead, so I put them in the freezer. A lot of stirfry sauces and currypastes en some sweet stuff...
The cupboards are filled and in the future I'm definitely going to order again!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten