vrijdag 3 juli 2015

Kadootje maken en een verdiend kopje thee - Making a present and a well deserved cup op tea

Morgen is mijn schoonzusje jarig en ik geef iemand graag een zelfgemaakt en bruikbaar cadeautje naast het 'gewone' cadeau. Het werd een setje kaarten in een doosje. Niet heel moeilijk, maar wel veel werk. Gelukkig was ik op tijd begonnen!
Tomorrow it's my sister in laws birthday. Besides the 'normal' present I like to give someone a handmade and useful gift as well. I've made her a set of cards in a box. Not hard to make, but still a lot of work. Luckily I started on time!




Deze week is bijna iedere dag al heel warm geweest, maar morgen schijnt de warmste van allemaal te worden. Binnenblijven dus...met een stapel boeken. Helaas had ik al mijn bieb boeken uit en moest dus nieuwe halen. Niet zo aanlokkelijk om met dit weer 15 km te moeten rijden maar ik ben toch gegaan. (En heb mezelf beloond met een heerlijke kop thee)
This week every day was a hot one, but tomorrow will be the hottest day of all. That means stay indoors...with a pile of books. Unfortunately I had to go to the library because I read all the ones I borrowed a few weeks ago. Didn't want to go, (hot hot hot) but I went. (And bougt myself a cup of tea)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen