zondag 19 juli 2015

Klein fabriekje - Little factory

De bonen zijn vandaag geweckt. Na het vullen van de potten heb ik ze in de ketel gezet in twee lagen.
Nadat de vereiste tijd om was zijn ze uit de ketel gehaald en nu staan de potten af te koelen. Als de bonen afgekoeld zijn kunnen de klemmen verwijderd worden. Alvast een mooi begin voor de wintervoorraad.
Today I canned the beans. After filling the jars I put them in the pan. Now they have to cool down and then I can remove the clips. It feels good to fill my cabinet with vegetables for the wintertime.



Tegelijkertijd heb ik soep gekookt. Een cadeau gekregen pot waar ik alleen nog maar wat water, tomatenblokjes en evt wat groenten aan hoefde toe te voegen. Heel lekker en gelijk weer een voorraad soep in de vriezer!
Meanwhile I cooked soup. A friend gave me this filled jar, I only had to add water and two tins of tomatoes. Delicious and I've got some portions to freeze as well.


Het brood was op, dus ook maar een brood gebakken. Mijn kleine keuken leek wel een voedselfabriek!
I ran out of bread, so I decided to bake a loaf as well. My little kitchen looked like a foodfactory!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten