zondag 26 juli 2015

Koffie dilemma, oogst en gratis producten - Coffee dilemma, harvest and freebies

Sinds ik begonnen ben met de boodschappenuitdaging slinkt de voorraad in de kasten en dozen. Niet verkeerd, maar sommige dingen mis ik. Ik drink niet veel koffie, maar een latte macchiato uit mijn Dolce Gusto apparaat is echt een verwenmomentje voor me. De koffie is niet goedkoop, hij kost maar liefst een vijfde van mijn boodschappenbudget. Eerst wilde ik zonder doen, maar ik miste mijn koffie best wel... Begin juli was ik jarig en heb ik onder andere geld gekregen. Van mijn verjaardagsgeld heb ik mezelf nu getrakteerd op een nieuwe doos koffie. Heerlijk!!
Since I started my cupboardchallenge supplies are going down. Not a problem, but I do miss some things. I don't drink a lot of coffee, but I love a latte macchiato made with my Dolce Gusto coffeemachine. This coffee isn't cheap, it costs me a fifth of my grocerybudget. First I wanted to do without, but I rather missed it... For my birthday I got some money and I decided to buy myself a new box of coffee. Delicious!!

De groenten in de tuin groeien geweldig goed. De regen was zeer welkom, ondanks de vorige regen was de grond nog steeds heel droog. Dus het is weer tijd om bonen te wecken en courgette zoetzuur te maken.
The allotment looks good and everything grows well. The rain was very welcome, despite the last rain the soil was still very dry. So it's time for canning again.

Op het moment zijn er ook weer wat leuke geld terug acties/ Cash refunds:
Becel Pro Activ (kassabon insturen)
Bolletje beschuit spelt/ spelt rogge haver (kassabon uploaden)


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen