maandag 6 juli 2015

Uitdaging: zoveel mogelijk eten uit de voorraad - Cupboard challenge

Mijn sport/ hardloopschoenen zijn aan vervanging toe en om nieuwe te kopen ga ik voorlopig zoveel mogelijk eten uit de voorraadkast. Op het moment heb ik niet zo'n ruim budget dat ik geld overhoud, maar ik kan wel proberen van  het bestaande boodschappenbudget van € 25 (voor 1 persoon per week en inclusief toiletspullen en schoonmaakmiddelen) over te houden. Ik heb eens snel gekeken wat ik in huis had en dat is veel!
My runningshoes need to be replaced, to buy new ones I'm going to spend as little as possible on grocery shopping. Money is a bit tight at the moment but I can try to save money on my  shoppingbudget of € 25 (for 1 person per week including toiletries and cleaning supplies). I checked the cupboards and there is enough to make a good start!




Dankzij mijn aankoop bij Approved Food en diverse geld terug acties zijn de kasten vol. Dus in principe zou ik alleen verse spullen hoeven kopen. Op diverse engelse weblogs (zoals op de weblog van Faith en Sue) heb ik gelezen over soortgelijke uitdagingen en nu ga ik het zelf proberen!
Een keer per week geef ik een update over hoe het ervoor staat en hopelijk kan ik redelijk snel mijn schoenen gaan aanschaffen.
Thanks to my purchase at Approved Food en several cash refunds the cupboards are filled. So basicly I just have to buy fresh stuff. On some other weblogs (Faith and Sue) I've read about similar challenges and now I'm going to try for myself!
Once a week I will give an update and hopefully I can buy the shoes within a few months.





Ik sta er zelf versteld van hoeveel ik uiteindelijk heb nu ik alles bij elkaar zie. En niet te vergeten...er is natuurlijk ook nog de moestuin. Dit moet wel goed komen!
I'm amazed about the amount of food I have in stock. And ...there's also the allotment. I think it will work out fine!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten