vrijdag 17 juli 2015

Verwend - Lucky me


Voor een zieke collega een beterschapskaartje gemaakt. De uil is een pons van Stampin' up en verder heb ik mijn stempels gebruikt om deze kaart te maken.
Today I've made a get well soon card for a co-worker. The owl is made with a punch from Stampin' up and I've also used some of my rubberstamps to make the card.

Mijn ouders hadden wat voor me klaarstaan, een doos met groenten, fruit en eieren. Heel welkom tijdens de boodschappen uitdaging. Helemaal omdat het budget deze week sneller opgaat.  Gisteren ben ik een dagje uit geweest en heb de lunch in een restaurant genuttigd, minder goed voor het boodschappenbudget...
My parents got me something. They filled a box with fruit, vegetables and eggs. Very welcome because I used part of my budget to pay for lunch in a restaurant on a day out.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen