dinsdag 18 augustus 2015

Een cadeautje voor een collega - Present for a co-worker

Voor een collega die net als ik een grote fan is van 'The Great British Bake Off'  en die ook graag bakt heb ik een klein cadeautje gemaakt. Het zijn kaarten in een envelop met mijn meest favoriete bakrecepten die superlekker zijn en eigenlijk altijd lukken. Ik heb de recepten op gekleurd dun karton geprint en er uitgeprinte foto's van de baksels bijgeplakt. Leuk om te maken en het werd gewaardeerd!
I made a little present for a co-worker (a big fan of The Great British Bake Off like me and a hobby baker) . Cards with my favorite baking recipes in an envelop. I printed the recipes on thin coloured cardstock and added photographs. Fun to make and  appreciate by the recipient!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten