zaterdag 1 augustus 2015

In de pauzestand - Having a little break

Afgelopen donderdag ben ik aan mijn pols geopereerd. Als je een bezige bij bent is het best wel lastig om rustig aan te doen... Vanmorgen even naar de tuin geweest en onkruid gewied met een hand. Maar na een uur toch maar pauze genomen. Hopelijk kan ik snel weer alles met twee handen doen!
Last thursday I had a wrist operation. It's difficult to take a rest when you're a busy bee like me... This morning I went to the garden and did some weeding with one hand. After one hour I decided it was better to stop. Hopefully I doesn't take long to recover!
Om het wat makkelijker te hebben met koken heb ik de laatste tijd allerlei maaltijden gemaakt die ik ingevroren heb. Onder andere een heerlijke groentencurry, voornamelijk met groenten uit de tuin.
I've been cooking meals ahead to make things more easy for me. For example a delicious vegetable curry, mainly with veggies from the garden.


 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten