woensdag 12 augustus 2015

Lapjesruil en inspiratie opdoen - Fabric swap and getting inspired

Afgelopen week ontving ik mijn stofjes van de lapjesruil die door Ria georganiseerd wordt. Ze komen goed van pas in twee projecten waar ik mee bezig ben. Eerst knip ik punten om sterretjes mee te maken en van de kleine restanten maak ik mini vingerhoedjes.
Last week I received beautiful fabrics. I participate in a fabric swap hosted by Ria. I'm going to use them in two projects I'm working on. First I cut parts to make four pointed stars and the small scraps are used to make tiny timbles.

Op dit moment komt er ontzettend veel uit de tuin, en dan is het fijn om wat inspiratie op te doen. Bijvoorbeeld als je courgettes blijft oogsten... Het boek 'Eten uit de eerlijke moestuin' staat boordevol recepten die makkelijk te maken zijn met ingrediƫnten die je meestal wel in huis hebt. De schrijfster heeft ook een weblog waar ik graag meelees: Annemiek
At the moment I keep harvesting, mainly courgettes, salads and chard. The book 'Eten uit de eerlijke moestuin' is filled with recipes which are easy to make. De writer also has a weblog: Annemiek 

En tot slot nog een aapjeskaart voor een jarige
For a birthday I made a card with a monkey
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten