woensdag 23 september 2015

Patchwork weer - Time to quilt

Het weer blijft  maar nattig en ook wordt het langzaamaan kouder. Nu het weer te slecht is om in de tuin te werken en het 's avonds al veel eerder donker wordt is de tijd aangebroken dat ik weer veel meer tijd besteed aan patchwork. Kaarsjes aan, tv programma kijken, kop thee erbij en lekker op de bank patchen. Op dit moment werk ik aan mijn grandmothers flower garden die ik maak van jaren '30 reproductiestofjes. Het moet uiteindelijk een deken worden voor een eenpersoonsbed, het begint al ergens op te lijken!
Autumn is here now, it keeps raining and it's getting a bit chilly in the evening. It's not possible to work in the garden because of the weather and every week it's getting dark earlier. So now the quilting season has started. I'm making myself comfortable on the couch with a cup of tea, put on a nice tv program and make a lot of stitches each night. At the moment I'm working on a grandmothers flower quilt made of '30s reproduction fabrics. I'm about halfway!

Tussendoor maak ik de bloemen en de witte tussenstukjes. Tegenwoordig lekker makkelijk met de lijmpen.
In between I'm making the flowers and the white hexagons. It's pretty easy when you use the glue pen.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen