donderdag 8 oktober 2015

Beterschapskaarten en scheuren in de muren - Get well soon cards and cracks in the wall


In mijn omgeving zijn wat zieke mensen dus het was weer tijd om wat beterschapskaarten te maken. Ik heb één kaart gemaakt met mijn favoriete pons van Stampin' up en ééntje met een leuke stempel van Penny Black. De kaart met de gans is ook nog eens lekker snel klaar, stempelen op craft karton, inkleuren en in elkaar zetten.
I had to make some get well soon cards for a few ill people. One card is made with my favourite punch, the owl builder punch. For the other one I used a Penny Black stamp. Just stamp the image on some craft stock, colour it and assemble.

Morgen worden mijn muren gemaakt gelukkig. Er zitten grote scheuren in en er beginnen stenen los te zitten. Omdat ik nogal hoog woon ben ik blij dat het vrij snel gedaan kon worden, stel dat er een stuk steen naar beneden valt en iemand verwond, ik moet er niet aan denken!
Tomorrow the builders are going to fix my walls. There are big cracks in the walls as you can see. I'm glad I didn't have to wait long for an appointment. I live on the third floor, if the stones would fall down someone could get injured. I don't even want to think about that happening!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen