zondag 18 oktober 2015

Mezelf verwend - Treats for myself

Tijdens mijn dagje uit heb ik mezelf ook op wat leuke dingen getrakteerd in winkels die altijd op mijn lijstje staan als ik Amsterdam bezoek.
De eerste stop is Waterstones, een engelse boekwinkel. Het is me deze keer gelukt om de winkel te verlaten met alleen maar de nieuwe GoodFood, een geweldig tijdschrift boordevol recepten en leuke artikelen. De prijs is niet echt laag, zo'n negen euro, maar je krijgt er veel voor terug. Er staan evenveel recepten in als in een gemiddeld kookboek, dus dan valt het wel weer mee.
Vlakbij zag ik een filiaal van de Bodyshop. Voor mijn verjaardag had ik een cadeaucard gekregen en daarvoor heb ik een fijne gezichtscrème gekocht.
Een winkel waar ik ook altijd even ga snuffelen is de Posthumuswinkel , een stempelwinkel. Ik heb twee leuke stempels aangeschaft om mijn kerstkaarten mee te maken.
En als laatste de quiltwinkels, de winkel van Petra Prins en Birdblocks . Heel handig, deze winkels zitten naast elkaar.
On my day out in Amsterdam I always visit a few stores. The first stop was Waterstones, an English bookshop. I managed to get out with only one magazine! I bought the latest copy of GoodFood, an amazing magazine packed with recipes an articles to read. The price is about nine euro's, quite a lot, but for me it's worth the price. Close to the bookshop I found a Bodyshop and spent my birthday giftcard on a nice face cream.
I always pay a visit to the Posthumuswinkel , a stampshop. I gave myself two stamps to make my Chrismascards for this year. And the final purchases were made in two quiltshops, the shop of Petra Prins and their neighbours, Birdblocks

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen