zaterdag 10 oktober 2015

Uit eten - Eating out

Vanavond ben ik uit eten geweest in een gezellig en sfeervol restaurant, Bistro de Leckernij  in Kaatsheuvel. Een tijdje geleden heb ik een VVV dinercheque gekregen en vanavond ben ik met mijn zus wezen smullen. Het restaurant heeft een a la carte kaart, maar ook diverse menu's. Wij hebben gekozen voor het bistromenu.
We kregen bij binnenkomst wat brood met kruidenboter en tapenade en vervolgens een amuse van het huis. Het voorgerecht was ham met meloen en tutti frutti. Vervolgens het hoofdgerecht, een biefstuk met stroganoffsaus en diverse bijgerechten. De biefstuk was heerlijk, en de bijgerechten heel gevarieerd. Als toetje bosvruchtenijs met slagroom en wat warm bosfruit.
De prijs is echt ongelofelijk laag, doordeweek betaal je € 15,00 voor dit menu en op zaterdag en feestdagen € 18,50 (nog steeds heel goedkoop).
De bediening was heel attent en vriendelijk, het was een geslaagde avond!!
Helaas worden de foto's steeds donkerder, ik heb geen flits op mijn telefoon en het was vrij schemerig in het restaurant.
Tonight I went out with my sister. We had a very good dinner in a cosy restaurant, Bistro de Leckernij in Kaatsheuvel (very close to the Efteling). A while ago I got a giftcard and tonight we enjoyed a three course dinner. The restaurant has an a la carte menu, but also several menu's. We chose the bistromenu.
We got some bread with butter and tapenade first and a little starter. The first course was some ham with melon and tuttifrutti. Main course was a steak with several side dishes. For desert we got icecream, forest fruit and whipped cream. The price is increadibly low, € 15,00 and on saturday € 18,50 which is still not much. Staff was very friendly, we had a great evening!!
Pictures are a bit dark, I don't have a flashlight on my mobile.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen