dinsdag 20 oktober 2015

Vijgenjam - Fig jam

Afgelopen zaterdag op de markt viel mijn oog op bakken met vijgen. Ik heb nog nooit iets met vijgen gemaakt, maar zag pas in een winkel vijgenjam die er heel smakelijk uitzag. Alleen de kleur is al zo aantrekkelijk. De bakken bleken een euro per stuk te kosten, dus heb ik er twee gekocht en jam van gekookt. Ik heb hem nog niet geproefd, maar hij moet volgens mij wel smaken!
On saturday I went to the market and saw a pile of baskets with fresh figs. I've never made a recipe with figs before, but a while ago I saw jars of fig jam in a store. The jam looked so tasty, and had a rich colour. It turned out the figs were rather cheap, one euro a basket. So I bought two and made some jam. I haven't tasted it yet, but I think it's turned out well!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten