zondag 8 november 2015

Lapjesruil

Afgelopen week was er weer een lapjesruil, georganiseerd door Ria. Je ruilt 10 lapjes van 15 x 15 cm en kunt je eigen voorkeur opgeven. Ik heb leuke rode stofjes gekregen die ik ga gebruiken bij een quilt waar ik een maand geleden aan begonnen ben, 'When hexagons meet stars'.
Last week I participated in the fabricswap organised by Ria. You exchange 10 fabrics (measurements 15 x 15 cm). I've got beautiful red fabrics which I'm going to use in a quilt I'm working on, 'When hexagons meet stars'.


1 opmerking:

  1. Leuk dat je op mijn blog was.
    Heb jouw blog ook bekeken, viel me op dat er nergens reacties bij staan, is er dan niemand die je leest????
    Leuk dat je met Ria's lapjesruil mee doet. Niet dat ik het doe hoor, maar ik ken Ria wel.
    Je hebt een prachtige voorraadkast vol met lekkers voor de winter zag ik, allemaal uit eigen tuin.
    Wij hadden vroeger ook een moestuin, erg leuk om te doen.
    De wortels lieten we ook altijd lang zitten, maar ook de aardappels. Tot de vorst steeds iets rooien en opeten.
    Veel plezier met de lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen