zondag 15 november 2015

Lekker binnen zitten - Stay inside

Het is guur weer buiten en de wind giert om het huis heen. Het is weer om lekker binnen te blijven!
Gisteren ben ik bij de kringloop goed geslaagd, een stapeltje tijdschriften voor € 0,15 per stuk en een boek voor mijn moeder voor Sinterklaas voor € 0,75.
It's cold outside and I hear the wind blowing around the house. That means stay inside!
Yesterday I found a few things in the second hand shop, a few magazines and a book which I'm going to give to my mother for Sinterklaas. Real bargains, the magazines were € 0,15 each, and the book costed € 0,75.

Met dit soort weer heb ik altijd zin om van alles te maken in de keuken. Ik heb een pan groentensoep opstaan en wat broodjes gebakken. Het deeg voor het gewone brood staat te rijzen, en straks ga ik nog een grote schaal lasagna maken. Maar nu eerst lekker wat lapjes aan elkaar naaien!
With this kind of weather I always want to cook and bake. On the cooker there's a pan of vegetable soup and I've baked some rolls. The dough for a normal loaf is resting, and later this afternoon I'm going to make lasagna. But first I'm going to sew a few patches together!

 

1 opmerking:

  1. Die tijdschriften voor 15 cent! Het is niet te geloven. Kan je heerlijk lezen met dit gure weer, maar met de lapjes stoeien is ook erg leuk.... eigenlijk nog leuker :-)
    De broodjes zien er super lekker uit, heb net trek in eten.....
    Maar wij hebben ook soep op het fornuis, ook zelfgemaakt, dus nu aan tafel!

    BeantwoordenVerwijderen