zondag 29 november 2015

Overuren op de naaimachine - Busy working on the sewing-machine

Gisteren was de jaarlijkse wintermarkt van de kerk. Ieder jaar een ontzettend leuke markt om aan mee te werken én om te bezoeken horen we van veel bezoekers. Ik heb nogal wat uurtjes doorgebracht achter de naaimachine, en heb onder andere deze kussens gemaakt.
De stof had ik al in huis en de binnenkussens komen van I k ea.
Yesterday was the day of the yearly wintermarket to raise money for the church. Every year it's a pleasure to help and it's a nice market we heard from a lot of visitors. I spend quite a few hours behind the sewing-machine to make pillowcovers, and made these for example:

Tussendoor heb ik ook nog wat naaiwerk voor mezelf gedaan, van restjes stof van mijn Grandmothers flower garden heb ik deze pannenlappen gemaakt.
I've also made a pair of potholders, this time not to sell them, but for myself. I've made them from scraps (leftovers from Grandmothers flower garden)
Omdat het buiten koud is en de wind om het huis heen raast had ik zin om te bakken, het is een appel kaneelcake geworden deze keer. Pot thee erbij, kachel aan en een handwerkje: lekker binnenblijven en genieten!
Outside it's cold and the wind is blowing around the house. I've baked an apple cinnamoncake. Together with lots of tea and my quilting I'm enjoying my sundayafternoon and evening!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten