donderdag 26 november 2015

Sinterklaaskrans - Sinterklaas wreath

Afgelopen zondag ben ik aan het knutselen geslagen. Op de blog van Jeannet zag ik een geweldig leuk idee voor een Sinterklaas krans. Ik ben naar de A c tion gegaan en heb de spulletjes gekocht om er ook een te fabriceren. Wat een leuk werkje, en helemaal niet moeilijk.
Iedere dag als ik thuiskom ruik ik de heerlijke pepernotengeur al in het trappenhuis!
Sunday I did some crafting. On Jeannet's blog I saw a great idea to make a Sinterklaas wreath. I did some shopping on saturday and sunday afternoon I took some time to make it. Fun to do and super easy. Every day when I return home from work I can smell the scent of spices in the stairwell!




1 opmerking:

  1. Nou nog proberen om er af te blijven... want mmmm zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen