vrijdag 18 december 2015

Druk aan het verven - Busy painting

Ik ben er nog, weinig berichtjes want ik ben druk aan het verven in huis. Dat het wel nodig was is wel te zien op één van de foto's... Het sauswerk is inmiddels klaar en het lakwerk bijna. Gelukkig maar, want schilderen is absoluut niet mijn hobby!
Not much time for blogging, I'm painting inside the house. As you can see on one of the pictures it was necessary... The walls and ceiling are finished, and the woodwork is almost done. I'm glad the room is almost ready because I really don't like painting!


1 opmerking:

  1. O ja, zo ziet het er bij mij ook uit thuis!
    Alleen is schilderen mijn hobby niet, en het lukt me ook niet meer. Laten doen is duur, dus laat ik het maar zo :-)
    Ach, ik ben gek op oud en stoffig (nou ja bij mijn quiltstofjes dan).
    Maar jouw kamer ziet er weer spic en span uit.
    Is het wel helemaal klaar voor de kerst? Zou wel gezellig zijn als alles weer op zijn plek stond.

    BeantwoordenVerwijderen