zaterdag 26 december 2015

Eerste kerstdag - Christmas day


 Ik heb een ontspannende Eerste kerstdag gehad. 's Ochtends eerst naar de kerk geweest, en daarna lekker gewerkt aan onderdelen voor de quilt 'When hexagons meet stars'. We maken deze quilt met de bee en elke maand maken we een aantal onderdelen. Na een jaar moet deze quilttop dan klaar zijn. Tegelijkertijd heb ik flink wat afleveringen gekeken van Suits op N. etflix. Ultieme ontspanning!
Christmas day was relaxed. In the morning I went to church, and the rest of the day I was working on my homework for the quilt 'When hexagons meet stars'. Everyone on my quiltbee is making the quilt in their own fabric choice. Every month we make part of the quilt and the top will be finished in a year. Meanwhile I watched a lot of episodes of Suits on N. etflix. 
 's Middags heb ik een overheerlijk bananenbrood gebakken van wat overrijpe bananen die ik nog had liggen, lekker voor bij de thee.
In the afternoon I baked a bananabread. I had a few brown bananas, and I don't like to eat them that way. This is a perfect way to do something with them.
Op donderdag had ik nog een gelukje in de supermarkt. Ik had gewoon gewerkt die dag en tegen sluitingstijd liep ik de lokale supermarkt in. In de koeling zag ik dit liggen! Behalve dat ik blij ben met de korting vind ik de tekst op de sticker ook erg goed: Niks mis mee en minder verspilling. Daar ben ik het helemaal mee eens! Een deel van de kipfilet heb ik gewokt met groenten en samen met rijst had ik een smakelijk kerstdiner.
Thursday was a normal working day for me. Half an hour before the supermarket closed I did my shopping and found these bargains. I really like the text on the stickers: Nothing wrong with it and less waste. Part of the chicken I used in a stirfry, together with vegetables and rice it was a tasty Christmas meal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten