vrijdag 4 december 2015

Homemade pizza

Als ik wat meer tijd heb vind ik het heerlijk om zelf pizza te maken (Niet dat het zo vreselijk veel werk is, maar je hebt wat wachttijd tussendoor). Je weet precies wat er in en op gaat, dus eigenlijk best gezond :-). Ik gebruik een simpel deegrecept van internet, doe er wat van mijn zelfgemaakte pasta/tomatensaus op en beleg hem met wat ik voor handen heb. Bakken en smullen maar!
When I've got enough time I love to make my own pizza ( it doesn't take a lot of time, but you have to give the dough some rest in between). It's delicious, and I think quite healthy because you only use natural ingredients. The recipe for the dough was found on the internet, I put some of my own tomato sauce on the pizzadough and cover it with leftovers. Then you have to be a little patient for about 15-20 minutes and the feast can begin!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen