donderdag 10 december 2015

Nieuwe projecten - New projects


Wat heb ik zin om aan iets nieuws te beginnen zeg. Maar zoals bij zoveel quilters heb ik al best veel onderhanden... Ik ben al een tijdje heel streng voor mezelf, eerst wat dingen afmaken eer ik aan iets nieuws begin. Het liefst twee dingen afmaken, en dan mag ik aan één nieuw project beginnen.
Deze doos met inhoud (van Petra Prins Patchwork) heb ik al jaren in de kast liggen en ik hoop er binnenkort aan te kunnen gaan beginnen want ik ben druk aan het doorquilten. In de loop van de jaren is de doos heel vaak open gemaakt om even verlekkerd in te kijken. Omdat ik de quilt groter wil maken dan het origineel heb ik er de laatste jaren allerlei stofjes bijgespaard in bijpassende kleuren. Nog even geduld hebben....
I would really love to start a new project. But like many quilters I have a lot of UFO's... I've been very strict to myself, I want to finish two projects before starting a new one. This kit was bought many years ago at Petra Prins Patchwork, and soon I can begin. The box has been opened a lot because I love the colour combination, the fabrics and the design of the quilt. I've been collecting matching fabrics because I want to make the quilt a bit bigger than the original one. I just have to finish one more medium size quilt....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten