zondag 6 december 2015

Verwend (echt heel erg verwend) - I've been good this year


Oh, wat ben ik verwend dit jaar door Sinterklaas! Schandalig verwend :-)
I'm spoiled by Sinterklaas, very very much.

Heerlijke chocolade, dadels en dadelspread.
Delicious chocolate, dates and date spread.

Een boek wat ik op mijn verlanglijst had staan, een baktijdschrift en een kleurboek.
A book of my wishlist, a baking magazine and a coloring book.

Een vleesmolen, iets wat ik al best lang wilde en wat we een tijdje geleden op een rommelmarkt zagen liggen. Het is een oude, maar hij is nog nooit gebruikt. Om te beginnen eerst maar eens een keer gehakt proberen te maken...en wie weet daarna zelf worstjes maken?
A meat grinder, I wanted one for quite some time and a while ago we found one on a flea market. It's an old one but never been used. I'm trying to make minced meat first...and maybe after that my own sausages?

Een dopper, tijd om de wegwerp waterflesjes niet meer te kopen en te gebruiken. En hij is roze!!!!
A dopper, a re-usable waterbottle. Time to stop using and buying waterbottles for single use. It's a pink one, I love pink!!!

En twee schitterende voorraadpotten en kaarsen, ook altijd welkom. Zoals ik al schreef in het begin...echt ontzettend verwend.
Two beautiful storage jars and candles, always welcome. Like I wrote in the beginning of this blog...I'm really spoiled.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen