zaterdag 23 januari 2016

Auto gekocht! - I've bought a car!

Ik heb een hele drukke week achter de rug. Weinig in en om huis kunnen doen, maar hopelijk kan ik in het weekend lekker aanrommelen. Gistermiddag heb ik de auto gekocht waar ik al een tijd voor aan het sparen ben. Het duurt nog wel even voor hij er is, drie tot vijf maanden. Aan de ene kant jammer dat het zo lang duurt, aan de andere kant kan ik dan even lekker doorsparen. Deze wordt het, alleen niet in het rood maar zilverkleurig.
This has been such a busy week! Now it's the weekend, hopefully I can relax a bit. There wasn't much time to do things in and around the house. But yesterday afternoon I took some time to buy a new car. It will take a while before I get it, three to five months. A long time, but now I can save a little bit longer. This is going to be the one, in silver:
Vandaag heb ik niet zoveel op het programma staan, vooral leuke dingen. Lekker lezen in de boeken die ik van de bieb heb geleend, en deze week heb ik het huiswerk van maand 5 gekregen van 'When hexagons meet stars' (project wat we met de bee maken). Genoeg leuke dingen om te doen dus.
Today I'm going to relax. I borrowed a few books and magazines from the library and got some homework for the quilt we're making with our quiltbee (When hexagons meet stars). 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten