vrijdag 1 januari 2016

Cadeaucard en stug door blijven quilten - Spending a giftcard and still quilting

Weer een paar dagen vrij na een drukke week op het werk, heerlijk! Bij de bibliotheek van het Quiltersgilde had ik een paar boeken aangevraagd en die zijn deze week aangekomen. Fijn lezen en ideetjes opdoen dit weekend.
A like having a few days off, this week was very busy at work. I requested three books from the library of the Dutch Quiltersgilde. Two of them arrived this week, so it means I have two nice books to read. I always get inspired when I read quiltmagazines and books.
Ongeveer een jaar geleden kreeg ik bij een abonnement een cadeaucard die 31 december zou verlopen. Dat zou jammer zijn, dus op de valreep heb ik hem begin deze week verzilverd. Vol verbazing nam ik deze twee gigantische dozen in ontvangst. Ik vraag me altijd af waarom er zoveel verpakking nodig is voor producten. Gelukkig was het wel recyclebaar materiaal.
About a year ago I received a giftcard. It was due to expire at the end of 2015. I ordered a scrub and a showergel, they arrived on monday. I was very surprised to get two very large boxes. Why do companies have to use so much packaging? Luckily the material can be recycled.

Vandaag staat er niet zoveel op het programma, dus ik ga maar weer eens een stukje quilten aan mijn project wat ik eigenlijk niet zo leuk vind. Ik zie het maar als een goede oefenlap om mijn quilten te verbeteren!
Today I'm staying at home, time to quilt again on the quilt I don't really like. But it's a good practice to improve my quilting!
 

1 opmerking:

  1. Ach, ach ach, zaten er echt maar twee potjes creme in die grote dozen?
    Inderdaad zonde van het materiaal.
    Sterkte met het quilten. Het is natuurlijk leuker om te oefenen om iets wat je echt leuk vindt, maar toch fijn als hij straks af is, je zult het zien.
    Ik wens jou ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2016!

    BeantwoordenVerwijderen