vrijdag 29 januari 2016

Stampin' Up party

Gisteravond ben ik naar een vriendin geweest die hostess was van een Stampin' Up party. Normaal ben ik niet zo van zulk soort avonden, maar in deze avond had ik wel zin. Het bedrijf maakt supermooie en kwalitatief goede producten waar je mooi dingen mee kan maken. Op iedere gast lagen een leuke attentie en wat catalogussen te wachten. Vol ideeën ben ik weer naar huis gegaan.
Yesterday evening I went to a friend who hosted a Stampin' Up party. Usually I don't like going to such evenings, but I was looking forward to this one. The company makes beautiful rubberstamps of good quality. Every guest got a nice little gift and a few catalogues. I got a lot of inspiration, the hostess showed really nice examples.
Nu is het tijd voor wat anders, weer een beetje doe het zelven. Eerder deze week ben ik naar het grote Zweedse woonwarenhuis geweest om een kast te kopen waar voornamelijk boeken in komen. 17 Jaar lang heb ik mijn boeken op een geïmproviseerde manier neergezet (een stellage van stenen en planken) en nu was het eindelijk tijd voor een 'echte' kast. Alleen nog even monteren....
And now it's time for a little DIY. On wednesday I went to the big Swedish furniture store and bought a bookcase. For 17 years I stored my books in an improvised bookcase ( made of shelves and stones), now it's time for a proper way to store my beloved books. I only have to assemble it....

 

1 opmerking:

  1. Stampin up party??? Nooit van gehoord, maar fijn dat je het leuk vond. Eens even iets buiten de deur is ook wel eens leuk.
    "Alleen nog even monteren"..... valt vaak niet mee met die pakketten van Ikea. Gewoon maar goed naar de plaatjes kijken en dan kunnen je boeken in een echte kast.

    BeantwoordenVerwijderen