zondag 10 januari 2016

Uitdaging week 4 en over de helft met quilten - Challenge week 4 and over 50% is quilted

Het quilten schiet ineens weer harder op! Ik had even geen idee meer hoe ik het volgende blok zou gaan doorpitten, maar door een bezoekje aan Fatquarters in Culemborg kan ik weer verder. Ik had wat rode stofjes nodig en wilde eens kijken naar een leuke patroonmal. Ik zag gelijk een mal die perfect zou zijn voor het blok. Wat bleek? De mal die ik graag wilde was niet te koop maar ik mocht hem lenen, wat een service!!
Quilting is going well! I had no inspiration for the next block, but after visiting Fatquarters in Culemborg I can continue. I needed red fabrics for the project we are working on with our quiltbee and also wanted to see if I could find a nice quilting stencil. I spotted one straightaway, exactly what I was looking for. It turned out it wasn't for sale, but I could borrow it for a while, what a great service!!
Terwijl de regen hier met bakken naar beneden komt ben ik heerlijk aan het quilten en ruikt het huis naar versgebakken brood. De uitdaging is weer goed gegaan deze week. Het bedrag voor de auto groeit gestaag en er zijn weer 7 dingen het huis uitgegaan:
- Weggegeven: een fles wijn
- Naar de kringloop: een boek, een speldenkussen, fietsachterlicht (paste niet op mijn fiets), stapeltje tijdschriften en een set waxinelichthouders
- Weggegooid: een opbergblikje wat een beetje roestig begon te worden
Outside it's raining, inside it's warm and the fresh baked loaf smells lovely. Perfect weather to do some quilting. Challenge went well this week. I've saved for the car I hope to buy and I said goodbye to 7 items.
- Gave away: a bottle of red wine
- Donated to the charity shop: a book, a pin cushion, bicycle light (didn't fit on my bike), a few magazines and a set of candle holders
- I've been throwing away: an old tin, it was a little bit rusty


1 opmerking:

  1. Wat lief van Willeke dat ze de quiltmallen uitleent. Dat is best handig, want meestal gebruik je ze maar één keer en dan liggen ze er weer.
    Mooie stoffen hebben ze daar hè? Je zult best wel geslaagd zijn.
    Ook weer fijn wat opgeruimd, dat gaat goed bij jou.

    BeantwoordenVerwijderen