maandag 18 januari 2016

Uitdaging week 5 en een bezoeker - Challenge week 5 and a visitor

Afgelopen week heerlijk opgeruimd in de berging. Ook het wegdoen van spullen is weer goed gegaan. Dit zijn de dingen die het huis hebben verlaten:
- Fles wijn weggegeven
- Twee boeken, twee spellen en een tupperware schaaltje naar de kringloop
- Een paar sokken weggegooid
Sparen is ook deze week weer gelukt.
Last week I started sorting out my part of the basement. Week 5 of the challenge went well.
- I gave away a bottle of wine. 
- I donated this to the charity shop: 2 books, 2 games and a plastic bowl.
- I threw away a pair of socks.
Also saving for the car went well.
Deze bezoeker komt elke dag langs. Als ik aan tafel zit dan kan ik m heel goed bekijken. Hij snoept heerlijk van mijn groenten- en fruitafval en vliegt niet meteen meer weg als hij me ziet.
Vanavond doe ik het rustig aan, ik heb een heerlijke stapel leesvoer van de bieb. Mijn vingers zijn aan een rustpauze toe van al het doorquilten!
This bird visits my balcony every day. He eats fruit and vegetable rests and doesn't fly away anymore when he spots me. Tonight I'm going to have a break from quilting, my fingers need some rest. I have a lot of nice things to read from the library!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten