maandag 25 januari 2016

Uitdaging week 6 en voorjaarskriebels - Challenge week 6 and today looked like spring had arrived

Vandaag was een heerlijke lente-achtige dag, en dat in januari. Het was maar liefst 13 graden! Vanochtend om half zeven zat ik op de fiets richting werk, en zelfs toen was het al lekker. Het was waarschijnlijk alleen vandaag zo'n dag, maar ik heb er van genoten. En om het gevoel vast te houden heb ik het voorjaar maar in huis gehaald. Wat bolletjes in de vensterbank maakt het al gezellig in de kamer, en ik heb ook twee vilten hangers gemaakt. Veel werk, maar ik vind ze best leuk geworden.
Today was a wonderful day: lots of sunshine and 13 degrees Celsius in january! At 6.30 I was on my way to work ( by bicycle) and I didn't need my scarf and gloves. Probably it was just one day of lovely weather, but I enjoyed it very much. I bought some flower bulbs and made two felt birdhouses, to bring a bit of spring inside the house.
De uitdaging blijft goed gaan: weer spullen weggedaan en gespaard voor de auto.
- Naar de kringloop: Pc game
- Verkocht: een tijdschrift
- Weggegooid: t-shirt, broek, paar sokken, twee handdoeken
Again the challenge went well: seven items left the house and I saved € 50 for the new car
- Donated to the charity shop: Pc game
- Sold: a magazine
- In the bin: a t-shirt, trousers and a pair of socks, two towels (all very worn out)

1 opmerking:

  1. Heerlijk hè, dat prachtige weer, heb er ook van genoten.
    Lekker gewandeld, alleen nu wel zonder mijn lieve Terra :-(
    Leuke hangers heb je gemaakt, echt lenteachtig.
    Ben een beetje aangestoken door jouw opruimen.
    Heb 2 poppen verkocht en 3 volle vuilzakken kleding aan het goede doel gegeven. Dat geldt toch wel voor een half jaar denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen