zondag 7 februari 2016

Huiswerk en veel vitaminen - Homework and a lot of vitamins

Het is tijd voor maand vijf van het project wat we met de bee maken. Iedere maand maken we 25 of 50 vormen (afhankelijk van de eindmaat die je kiest). Zojuist heb ik weer wat voorbereidingen gedaan en de lapjes van de lapjesruil gelijk verwerkt. Nu kan ik direct aan de gang als ik zin heb.
It's time to do the homework for our quiltproject. Every month we make 25 or 50 shapes (we are making different sizes). I've made preparations and used the fabrics from the swap. Now I can take the tin and get started whenever I want to.
Afgelopen vrijdag was ik boodschappen aan het doen en zag mooie rijpe mango's liggen voor een leuke prijs. Twee stuks voor één euro! Ik kreeg spontaan zin in een mango smoothie. Zaterdag is de eerste al verwerkt, met een lekker broodje erbij was het een luxe en overheerlijke lunch.
Friday, when I did my grocery shopping I found a bargain: two mango's for one euro. Saturday I used the first one to make a mango smoothie.  Together with a delicious bun it was a luxurious lunch.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen