maandag 22 februari 2016

Uitdaging week 10 en de voorjaarskriebels beginnen

Afgelopen weekend was ik boodschappen aan het doen en ineens zag ik de molen met groenten- en bloemenzaadjes staan. Het kriebelde al even, bij iedere zonnestraal heb ik zin om aan de slag te gaan in de moestuin. Helaas is het nog wat te vroeg en ook nog eens veel te nat. Maar sommige dingen kunnen al wel voorgezaaid worden in de vensterbank. En aan zaadjes kopen beleef  ik ook al veel voorpret.
Wat betreft de uitdaging is week 10 alweer aangebroken. Ik heb ontzettend hard gewerkt in huis, van alles uitgezocht en opgeruimd. Het ontrommelen was dus absoluut niet moeilijk! Deze spullen zijn deze week vertrokken: Een groot en een klein blik, een naaldenset, een grote mand, een blik tennisballen en een sporttas. Het sparen is deze week niet gelukt...waarom niet is te zien op de volgende foto's....

De ANWB heeft de auto tijdelijk gerepareerd, en de garage heeft hem opgelapt zodat hij hopelijk nog een paar maanden mee kan tot de andere er is.

2 opmerkingen:

  1. O ja, dat gekriebel herken ik ook als ik die zakjes zaad zie.
    Zo leuk een moestuin, maar helaas hebben we onze volkstuin van de hand moeten doen. Maar in de gewone tuin werken is ook al leuk.
    Nu maar wachten op het voorjaar.
    Zal je altijd zien. Ben je aan het sparen voor een andere auto, geeft die oude het op. Hopelijk redt hij het totdat je een nieuwe hebt.

    BeantwoordenVerwijderen