woensdag 10 februari 2016

Uitdaging week 8 - Challenge week 8

Bijna vergeten, de uitdaging gaat natuurlijk gewoon door en inmiddels zit ik alweer in week 9. Het ontrommelen gaat gestaag door en het sparen gelukkig ook! De volgende spullen zijn afgelopen week vertrokken: stapel cd's, een blikje, een sjaal, een elastoband voor oefeningen, geurspray voor in huis, een tasje levensmiddelen (naar de voedselbank) en mijn koffiezetter die het niet meer doet- maar die nog steeds voor de sier op het aanrecht stond...
I almost forgot to write about the challenge. I'm already in week 9, but I didn't share my results of last week. The decluttering and the saving went well. These items left the house and found a new owner: a lot of cd's, a tin, a scarf, an elastic band for exercises, interior spray, a bag filled with groceries (donated to the local foodbank) and my coffeemachine. The coffeemachine doesn't work anymore but was still on my kitchen worktop...because it looked nice...

 In de brievenbus zat weer een leuke verrassing, een boek wat ik een tijdje geleden aangevraagd had uit de bibliotheek van het Quiltersgilde. Je mag per maand drie dingen lenen en hoeft alleen de kosten van het retour sturen te betalen, superservice! Nu even lekker bladeren met een kopje thee.
In my mailbox I found a book I reserved earlier. I'm a member of the Dutch Quiltersassociation, het Quiltersgilde, and as a member you can borrow books from their library. You only have to pay the postage when you send the books back. So now it's time to enjoy my new book with a cup of tea.

1 opmerking:

  1. Dat is zeker handig dat lenen van boeken. Soms doe ik het ook, maar als ik de quilt dan echt wil maken koop ik het toch maar.
    Werkt niet fijn als je er geen boek bij hebt tijdens het proces.
    Lijkt me trouwens best een moeilijk patroon in dat boek, maar wel een echte uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen