vrijdag 26 februari 2016

Workshop handlettering en een traktatie voor mezelf


Dinsdagmiddag heb ik een hele leuke workshop gevolgd op de Wegwijs beurs: handlettering. Het krijtbord lag al klaar dus we konden gelijk aan de slag. Nadat de afbeelding op het krijtbord was overgebracht met krijt moesten de letters/ afbeeldingen ingekleurd worden met een krijtstift. Een ontspannende bezigheid met een leuk resultaat. In huis had ik nog een leuk plekje vrij:
De dag was ontspannend, met mijn familie een gezellige dag gehad. Bij de stand van een tijdschrift wat ik graag lees was een super aanbieding die ik niet kon laten liggen. Een jaarabonnement was nu maar 29,50, het abonnement stopt automatisch en je kreeg er een goodiebag bij. Allerlei producten die ik de komende tijd lekker uit ga proberen!


2 opmerkingen:

  1. Ziet er echt prachtig uit die letters. Alsof je dat al jaren doet.
    Misschien ook leuk voor een kadootje of zo.
    Leuk dat je je lievelingsblad nu een jaar goedkoop hebt en zo'n tas met leuke en lekkere spulletjes is altijd een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk, een jaar lang een mooi tijdschrift en een goodiebag. Je krijtbord is erg mooi geworden....leuke workshop

    BeantwoordenVerwijderen