maandag 21 maart 2016

Uitdaging week 14 en de kaartenvoorraad weer aangevuld

Afgelopen weekend heb ik lekker geknutseld. Ik was vrijdag al van plan om aan de slag te gaan met mijn nieuwe stempels, maar daar kwam weinig van. Om één uur moest ik in de garage zijn voor de apk keuring maar die liep niet zo voorspoedig...afgekeurd en ook nog eens een steekproef van de RDW. Twee uur liep ik weer naar buiten. Vervolgens een pakketje ophalen, allerlei boodschapjes doen etc en de middag was al voorbij. In de avond ben ik begonnen en zaterdag ben ik nog lekker doorgegaan. Het resultaat mag er zijn vind ik! Met mijn nieuwe stempels en allerlei washi tape heb ik flink wat kaarten en bijpassende enveloppen gemaakt.

Ik ben niet alleen aan het stempelen geweest, in de kast liggen ook nog heel veel 3D vellen. Daarmee heb ik de volgende kaarten gemaakt:

De kikkerkaart had gelijk een doel, die soort kikker is de lievelingskikker van mijn zus.

Qua uitdaging verliep de week goed, de veertiende week alweer. En hopelijk volgen er nog veel meer weken. De logeerkamer biedt nog genoeg mogelijkheden om te ontrommelen, logeren is op dit moment niet mogelijk, dus dat zegt genoeg ;-)
De 7 dingen die deze week weg zijn gegaan zijn:
- moestuintjes (weggegeven)
- oude stiften en pennen (weggegooid)
- oude stempelkussens (weggegooid)
- 3 stempels (verkocht)
- alle versleten sokken die ik nog had (weggegooid)
Na een paar weken van een stop op het sparen i.v.m. hoge uitgaven is dat ook weer gelukt.
Op naar week 15!

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn hele leuke vrolijke kaarten geworden!
    Wat kan de tijd toch snel gaan hè? Voor je het weet is er weer een dag voorbij waarbij je het gevoel hebt niets gedaan te hebben.
    Gelukkig heb je nog een logeerkamer vol met spullen die moeten worden uitgezocht, dus je kan de komende dagen "nuttig" besteden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk!! Neem je er volgende keer eens een paar mee. Ben heel nieuwsgierig....

    Deze week zit er ook washi tape bij de koopjes....

    BeantwoordenVerwijderen