vrijdag 18 maart 2016

Volle vensterbanken, nieuwe stempels en huiswerk maand 6 af

Langzamerhand zijn bijna alle vensterbanken in huis gevuld met zaaibakken. Ik zaai het liefst in wc rollen, die kun je met plantje en al in de tuin zetten, het karton verteert vanzelf en het heeft als voordeel dat de wortels niet beschadigen bij het uitplanten. De doperwten staan er al mooi op en de  paprika- en aubergineplantjes komen ook al uit.


Op creatief vlak ben ik ook goed bezig geweest. Het huiswerk van de quilt 'When stars meet hexagons' is af en met quilten aan de poppenquilt ben ik ruim over de helft. Straks moet ik even naar de garage en ik neem mijn quiltwerk mee, hopelijk kan ik hem dan binnen een week helemaal afhebben. En dan mag ik van mezelf aan iets nieuws beginnen!! Ik weet al waaraan, het wordt de driekhoekjesquilt
En als ik dan alle klusjes, boodschappen en was heb gedaan ga ik stempelen met mijn nieuwe stempelset. Woensdag heb ik hem opgehaald bij Marion , ik heb nu zo'n zin om te gaan spelen met de stempels en wat mooie papiertjes. Ik heb al wat mooie kleurcombinaties bij elkaar gezocht. In mijn volgende blog hoop ik de resultaten te kunnen laten zien.



2 opmerkingen:

  1. Leuk al die zaaibakjes vol met van alles, en handig om dat in een w.c. rol te doen.
    Heb hier maar één bakje met zaadjes (Lathyrus).
    Veel plezier met het verzorgen van de plantenkinderen en het stempelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een genot, die volle vensterbanken.... enne veel plezier met spelen met je nieuwe stempelset. hij staat ondertussen ook bij mij op het verlanglijstje

    BeantwoordenVerwijderen