zaterdag 2 april 2016

Een nieuw afmaakproject uit de kast gehaald en dingen die me blij maakten

Tijdens het opruimen en zoeken naar dingen die weg mogen vond ik dit project in een doos. Het zit er denk ik al zeker tien jaar in... Maar gelukkig vind ik het nog steeds mooi!! Het wordt een quilt naar een ontwerp van Judy Martin. Toen ik eens bekeek wat ik nu eigenlijk had bleek dat ik de middenblokken allemaal al af had. Uiteindelijk komen er nog twee randen omheen, maar daar heb ik ook al veel voor geknipt liggen. De afgelopen dagen heb ik al wat blokken aan elkaar genaaid.
Ondanks alle asbestellende waar ik momenteel mee te maken heb zijn er ook dingen waar ik blij van wordt. De spinazie die al goed begint te groeien en de groenten die ik nog kan oogsten van vorig jaar.

De heerlijke lunch die ik gisteren at, een wrap (van de geld terug actie) met verse tomaat, sla en ui...
De aardbeien die ik mezelf cadeau deed toen ik vanochtend op de markt paprika's ging kopen...
En het heerlijke kopje thee waarop ik me na de fietstocht naar de stad (15 km) trakteerde...





1 opmerking:

  1. De asbest-ellende heb ik even gemist blijkbaar (of ik ben het weer vergeten), maar dat is zeker geen pretje.
    Gelukkig zit het niet in je tuin, en begint de eerste groenten al te groeien.
    Het is toch wat dat het leuke quiltje 10 jaar opgeborgen heeft gezeten.
    Leuk om het toch nog af te maken.
    Over opruimen gesproken.... heb 3 grote dozen klaar staan voor de rommelmarkt. Braaf hè?
    Best lekker om eens wat weg te doen.

    BeantwoordenVerwijderen