dinsdag 19 april 2016

Pasta pesto met zalm en spinazie en uitdaging week 18 alweer

Een tijdje geleden schreef ik al over mijn zelfgemaakte pesto . Zoals wel vaker het geval is had ik op de weblog van Sue iets gezien waarvan ik dacht, dat wil ik ook eens maken. Het ging om haar recept voor pasta pesto met zalm en spinazie. Voor het recept zie hier . Het recept is supermakkelijk en snel te maken, en het was toch lekker! Dit recept wordt een blijvertje, maar hopelijk de volgende keer met spinazie uit eigen tuin.

De uitdaging die ik mezelf gesteld had gaat nog steeds goed. Week 18 is alweer voorbij, en nog steeds kost het me relatief weinig moeite om dingen te vinden die weg mogen. Deze week waren het: een set pols- en kniebeschermers, een handdoekje, een sjaal, oude papieren/ facturen, stapeltje cd's en een wandelmedaille die ik heeeel lelijk vind.
Het sparen is deze week ook weer gelukt, en dit hoop ik echt de komende acht weken vol te houden. Zo lang duurt het namelijk nog eer de nieuwe auto er is.

2 opmerkingen:

  1. Haha! Soms denk ik dat jij alleen maar aan het eten en opruimen bent!
    Ziet er lekker uit, vooral dat stukje zalm.
    Hoop dat je het geld bij elkaar hebt als de nieuwe auto komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt heerlijk....ik heb nu pasta gevonden die ik ook mag, mag ik het recept van je als je een keer tijd hebt

    BeantwoordenVerwijderen