maandag 11 april 2016

Uitdaging week 17, tuinwerk en een bos bloemen

Gelijk alweer een berichtje over de uitdaging, de vorige was wat laat. Nu dus weer gewoon aan het begin van de week. Ik had geen enkel probleem om zeven dingen te vinden die weg mochten deze week en het sparen is ook weer gelukt. Deze dingen zijn de deur uit: 2 paar schoenen, decoratiemateriaal, een koptelefoontje, diverse snoeren, een oud mobieltje en een paar tijdschriften.
Tussen al het tuinieren door ben ik zaterdag even naar de stad geweest met mijn zus, en we hebben een heerlijke lunch op bij deze zaak.
Het was heerlijk weer dus ook wat uurtjes in de volkstuin doorgebracht. De tuin is nu bijna helemaal gespit, en het gespitte gedeelte is al grotendeels ingezaaid. De voorgezaaide aubergineplantjes zijn verpot en de lathyrus voorgezaaid. De planning is om deze week nog bieten te zaaien en dan is het op zaaigebied even rustig tot begin/ half mei.

Omdat er zoveel problemen met mijn woning zijn is er iemand op bezoek gekomen van de woningstichting. Ik heb nu eindelijk het gevoel dat alle klachten serieus genomen worden en dat er nu wat gaat gebeuren. De opzichter/ beheerder schrok er echt van en zei al dat het echt erg was. Heb in ieder geval weer hoop gekregen, en ook nog een bos bloemen!



1 opmerking:

  1. Werkt zeker aanstekelijk Josefien, dat ontrommelen.
    Heb wel meer van die buien gehad, ging ik mijn hele slaapkamer opruimen en alles wegdoen..... daarna kwam "opeens" mijn behoefte om poppen te verzamelen, dus nu is het nog veel voller dan voor het opruimen :-)
    Maar jij hebt het weer gedaan deze week, en ook fijn in de tuin gewerkt en lekker gespit en gezaaid.
    Nu maar groeien.
    Wat een ellende met je huis, dus nog meer mannen over de vloer. Maar hopelijk komt het allemaal in orde uiteindelijk.
    Dat broodje... ziet er lekker, maar hoe krijg je daar je mond overheen????

    BeantwoordenVerwijderen