dinsdag 17 mei 2016

Uitdaging week 21, balkongroenten en kaartenmiddagje

Uitdaging in week 21 weer gelukt, zowel sparen als het ontrommelen. (7 Dvd's zijn naar de kringloop gegaan). Tweede pinksterdag heb ik voornamelijk onkruid gewied. Omdat ik vond dat ik daarna wel wat ontspanning verdiend had heb ik heerlijk geknutseld en tegelijk een serie gekeken. Op de weblog van Miranda heb ik hele leuke kaarten gezien met washitape. Omdat ik daar best een zwak voor heb groeit mijn verzameling gestaag. Tijd om eens wat te gaan plakken en stempelen. Zoals gezegd, de ideeën zijn van Miranda en de gebruikte tekststempel van Stampin' Up.


Eén van de kaarten is gelijk geschreven en weggegeven, mijn broer was die dag namelijk jarig. Ik heb voor hem ook een doosje gemaakt met wat snoepjes erin. Het doosje is gemaakt met een die (stansvorm) van Stampin' Up. Ben echt helemaal fan van dit merk. Binnenkort komt de nieuwe catalogus uit, heel leuk als je niet al te lang daarna jarig bent! Hier kun je meer informatie vinden over de spullen en uiteraard bestellen.
Ook als je geen moestuin hebt kun je allerlei eetbare dingen telen. Ik heb dan wel een volkstuintje, maar daarnaast zaai ik ook nog vanalles op mijn balkon. De radijzen doen het supergoed, en het blad blijft hier mooier dan bij de radijzen in de tuin. Het blad gaat samen met wat raapstelen later deze week in een stamppotje.
De aubergine en tomatenplanten zijn ook in grotere potten gezet. Aubergine is nieuw voor mij, ben benieuwd wat de plant doet. Om de planten heen heb ik radijzen gezaaid, die kan ik nooit genoeg hebben. Zodra er een plekje is stop ik er wat zaadjes in.

Nu nog even wat sterretjes naaien, morgen komt de nieuwe opdracht...en ik moet er nog 20!



2 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee met die washi tape.....en dat doosje ook erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt, ziet er heel professioneel uit, net als het leuke doosje met het versierde wasknijpertje.
    Leuk al die knutsel ideeën.
    Aubergine heeft wel veel zon nodig, maar wie weet krijgen we dat wel deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen