donderdag 26 mei 2016

Uitdaging week 22 en de nieuwe auto kwam iets eerder dan verwacht!

Eerst heel kort de uitdaging: sparen weer gelukt en er zijn zeven boeken de deur uitgegaan. Ik moet maar eens gaan nadenken over een nieuwe uitdaging. Sparen voor de auto is niet meer nodig, maar er is nog wel een andere hartewens. Met het ontrommelen door zeven dingen per week weg te doen ga ik nog wel even door denk ik.
De afgelopen twee dagen ben ik naar de masterclass Amish handquilten geweest in Zeeland bij de Quiltster. Omdat ik nog steeds geen auto had zou ik van de dealer een leenauto krijgen. Toen ik deze op ging halen was mijn auto net binnengekomen! Een aangename verrassing, een paar weken eerder dan gedacht. Hij moest nog een kenteken krijgen, maar vanochtend toen ik de leenauto terugbracht kon ik dan eindelijk na bijna vijf maanden wachten mijn nieuwe auto meenemen. Blijblijblij...
Later deze week het verslag van de cursus ( en een foto van mijn aankopen want ik heb mezelf met wat dingen verwend).


3 opmerkingen:

  1. Ondertussen heb je al kunnen genieten van je auto?
    Ik ben benieuwd naar je verslag (moet ik.zelf ook nog schrijven) en vooral naar wat je gekocht hebt!
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk je auto, hoe was je cursus en wat voor schatten heb je gevonden in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi autootje. Lekker dat je nu weer overal naar toe kunt met die glanzende bolide.
    Nu maar sparen voor iets anders. Ben benieuwd naar het verslag en je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen