dinsdag 14 juni 2016

Op een regenachtige middag...

Afgelopen weekend was het regenachtig, complete hoosbuien vielen er uit de lucht. Weer om binnen te blijven dus. Ik ben de keuken in gedoken en ben zelf wat scrubs gaan maken. De 'recepten' vond ik op de weblog van Ilse . Eerst maakte ik een lichaamsscrub van suiker, tijm en citroenolie. Ik heb hem al geprobeerd, hij bevalt goed. Alleen volgende keer de tijm nog wat fijner hakken.
Het volgende was een gezichtsscrub, gemaakt van basterdsuiker, groene thee en honing. Ook al geprobeerd, en ook deze valt in de smaak. Hij is vrij donker omdat ik heidehoning heb gebruikt, maar dit potje stond er al even en ik vond het jammer om een nieuwere pot te gebruiken voor een scrub.

Na de verzorgingsproducten was ik nog even in de keuken bezig. Ik had een tijdje geleden een zak koekjesmix gekregen die ik nu maar eens gebruikt heb. Altijd gezellig, koekjes bakken!





2 opmerkingen:

  1. Wat zal jij inmiddels een lekker zacht huidje hebben :-)
    Die koekjes zijn mooi geworden, maar zien er ook heel lekker uit.
    Deed daar vroeger wel amandelen of gewelde rozijnen op voor het bakken, ook heel lekker.
    Nou nu maar smikkelen en smullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zo zelf n's iets te maken van verzorgingsproducten! Alleen zien dat je de koekjesmix niet smeerde en de scrub opat! LOL!!!
    Heb dit weekend een boek van de bib meegebracht waarin dergelijke recepten ook staan (droogshampoo, tandpasta, lipgloss, rouge, ... :-) misschien toch maar n's proberen?
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen