vrijdag 8 juli 2016

Klein feestje

De afgelopen anderhalve week is voorbij gevlogen. Veel werk in de tuin want het was eindelijk eens een paar dagen droog en in het begin van de week mocht ik weer een jaar ouder worden!
Ook kreeg ik deze week een contract voor twee jaar, nog een reden voor een feestje. Om beide dingen te vieren heb ik mezelf getrakteerd op sushi. Zo heel af en toe verwen ik mezelf daarmee, heerlijk!
Op quiltgebied ben ik met de quilt 'When stars meet hexagons' bezig. Het in elkaar zetten is een hele klus, maar door er iedere keer een baan aan te zetten en tussendoor aan een ander project te werken komt het vanzelf goed.
In de tuin kan ik iedere keer een teiltje vol spullen meenemen, volop kruisbessen, tuinbonen, uien, sla, kruiden en spinazie op dit moment.
Genieten van heerlijke maaltijden, gemaakt met vers geoogste groenten...
De koelkast en de voorraadkast weer gevuld met allerlei producten uit GTA's, als je er meer over wilt weten zoek dan even op internet onder: Geld terug acties.

3 opmerkingen:

  1. Mmm, lekker sushi, daar zijn we ook gek op. Natuurlijk moet je jezelf af en toe (vaak) verwennen!
    Je haalt al heel veel groenten en fruit uit je tuin. Nu volop oogsten in de zomer.
    Oohhh je hexagonnen quilt wordt zo mooi, echt een plaatje.
    Lijkt me inderdaad geen leuk werkje om die stroken aan elkaar te zetten, maar als je het afwisselt dan komt het vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, nog wat belangrijks vergeten:
    nog gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk met je contract van 2 jaar. Dat geeft een gerust gevoel voor de komende jaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow wat ben je al ver met je hexagons....puf...ik ben hard bezig met de voorbeelden :) En nog gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen