zaterdag 16 juli 2016

Stempeltijd

Afgelopen weekend heb ik lekker geknutseld. Een aantal kaarten gemaakt om weg te geven als verjaardagskadootje en wat kaarten voor de voorraad.
Deze zijn gemaakt met de Stampin' Up set "Petit Petals". Ik heb deze set al een tijd geleden gekocht, maar pas sinds kort voor het eerst gebruikt. Hij is superleuk om mee te werken, ik snap niet dat ik hem zo lang heb laten liggen. De enveloppen zijn ook allemaal met de hand op maat gemaakt en ik probeer altijd een envelop passend bij de kaart te maken.
De gans is ook één van mijn favorieten, ik heb hem al jaren en ben hem nog steeds niet zat. (De gans en de poes zijn de enige niet Stampin' Up stempels). Voor snelle kaarten is het stempelen op kraftstock ideaal. Op dit karton kun je de afbeelding gewoon inkleuren, wit blijft bijvoorbeeld gewoon wit.
Behalve kaartenmaken heb ik uiteraard ook weer het nodige in de tuin gedaan. De laatste tuinbonen zijn geplukt, gedopt en ingevroren. Lekker werkje om op het balkon te doen met een drankje erbij.
En ook deze week weer leuke GTA's gevonden, kijk maar:
De kaas ga ik vandaag gebruiken op een zelfgemaakte pizza met blauwe kaas en geroosterde pompoen. De pompoenblokjes heb ik nog in de vriezer, salie in de tuin, de kaas van de GTA actie, het deeg wordt gemaakt van basismateriaal wat ik altijd in huis heb en zelfgemaakte tomatensaus staat ook nog in de voorraadkast. Dat wordt vast smullen!



1 opmerking:

  1. Heerlijk zo'n zelfgemaakt pizza, ben ik ook zo dol op!
    Wat heb je weer een prachtige kaarten gemaakt, inderdaad dat gansje is enig. Hij kijkt zo grappig.
    Geniet maar fijn van de tuin met al het lekkers wat daar groeit.

    BeantwoordenVerwijderen