vrijdag 5 augustus 2016

Wordt er nog weleens iets creatiefs gedaan?

Na al die tuinberichten en foto's nu weer eens een handwerkberichtje. Want ondanks dat ik veel in de tuin ben ligt het handwerken niet stil. Op het moment ben ik een wandquiltje aan het doorquilten (patroon uit de Homespun). Het schiet al lekker op en het duurt vast niet lang meer voor hij af is.

Als ik even mijn vinger rust wil geven dan ben ik aan het patchen. De top van deze quilt zit bijna in elkaar, de buitenste rand moet er nog om. Als hij af is dan is dat de eerste quilt die ik ga quilten in mijn schitterende quiltstandaard. Kan ik het geleerde van de cursus Amish quilting in de praktijk gaan brengen!
En dan toch nog wat groens in dit blogje. Afgelopen week heb ik bonen geweckt. Het begin van de wintervoorraad.

Uit de tuin komen de meest heerlijke ingrediƫnten voor mijn maaltijden. Zoals op deze foto: een zelfgemaakte vegaburger met een grote salade. Simpel, maar zo lekker!
En als laatste, deze week is een superweek wat GTA's betreft. Weinig geld uit hoeven geven aan boodschappen, en dat is dan weer gunstig voor mijn grote droom.




2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zoveel gratis producten hebt kunnen scoren en ook gratis lekker eten uit de tuin.
    Zo gaat het sparen lekker snel.
    Spannend om voor het eerst in een quiltstandaard te gaan quilten, lijkt me best moeilijk, maar jij hebt het nu geleerd.
    Heerlijk je voorraadje voor de winter, net een klein hamstertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je quiltje is in het echt nog veel mooier als op de foto....

    Je bonen zien er heerlijk uit

    BeantwoordenVerwijderen