zaterdag 17 september 2016

Drukke tijden!

Het is alweer ruim een week geleden dat ik iets schreef. Niet omdat ik geen inspiratie had, maar omdat ik het druk heb met vanalles en nog wat. Ik heb de afgelopen week weer aardig wat kaarten gemaakt voor mijn verkoopkistje:
De aapjes zijn heel populair, redelijk wat werk om te maken maar ontzettend leuk.


Eenvoudige kaarten voor allerlei gelegenheden.
En langzamerhand werd zo het kistje weer gevuld!

Deze monsterhoeveelheid courgettes werd verwerkt tot groentensaus, met paprika, tomaat, ui, knoflook en allerlei kruiden uit de tuin. De voorraadkast raakt alweer aardig gevuld, en ik verwacht dat er nog wel wat bij komt.
Ook heb ik weer vanalles op marktplaats te koop aangeboden. Wat ruimte maken voor nieuwe dingen (niet teveel, want dan ruimt het nog niet op natuurlijk). Komende week hoop ik nog meer te plaatsen.
Maar in de vrije momenten ook nog heerlijk ontspannen met mijn kleurstiften. Ontzettend rustgevend!






1 opmerking:

  1. Wat schattig die apenkaarten. Die eerste "Het is een jongen", had ik eigenlijk moeten hebben voor de eerste foto van mijn nieuwe blogje van vanmiddag. Charlotte heeft een zoon gekregen.
    Wat een rijk gezicht is dat toch al die potten met lekkere voorraad.
    Al raken we deze winter ingesneeuwd, je hebt voor de hele winter genoeg te eten. Als je zorgt dat er paste en rijst is heb je meer dan genoeg voor de hele buurt.
    Heerlijk is dat hè, lekker rustig kleuren en genieten van het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen