vrijdag 30 september 2016

Poetsdag en bijna, bijna vakantie!

Vandaag stond in het teken van poetsen. Heel veel poetsen... Eerst bij mezelf de helft van de keuken gedaan, vervolgens naar twee andere adressen om schoon te maken en zojuist heb ik de andere helft van mijn keuken gedaan. Nu even een welverdiende rustige ontspannen avond. Zo zag mijn dag er vandaag een beetje uit:

Mijn handen krijgen straks na het douchen een lekkere lik creme na al dat poetsgeweld.

Vorige week heb ik kerst begint in september gevierd. Een superleuke dag, voor een verslag kijk hier Marion heeft een hele geslaagde dag georganiseerd, volgend jaar komt er een herhaling! Dit heb ik onder andere gemaakt:
En morgen staat er weer iets leuks op stapel, de quiltdag van Sabine in Helmond. Ik heb mijn spullen al klaargezet, en heb er echt zin in. Vooral de quiltbingo is altijd hilarisch.
Ook ben ik al een beetje in de vakantiestemming, volgende week hoop ik naar Rhodos te gaan. Een fijn hotel, lekker eten, zwemmen, lezen en wandelen, het wordt een echte uitrustvakantie.
En uitrusten is ook wat ik nu ga doen!

Ps...ik ben eigenlijk tegen pepernoten in de winkel in september....maar ben vanmiddag gezwicht en heb een zakje met cappuccino smaak gekocht :-)

2 opmerkingen:

  1. Een flinke hoeveelheid handcreme kan je wel gebruiken na al dat poetsen. Niks geen leuk werk, maar ja het moet worden gedaan...
    Maar dan gezellig kerstkaarten maken, daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen. En zo met z'n allen is het nog leuker.
    Net als je quiltdag vandaag, die ook alweer om is.
    Gelukkig wacht daar nog een heerlijke vakantie met veel zon en uitrusten.
    Fijne vakantie gewenst!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een drukke poetsdag...de kerstdag was heerlijk, helemaal met je eens...en een geweldige vakantie gewenst

    BeantwoordenVerwijderen