maandag 5 september 2016

Voorraad aanvullen

De voorraad kaarten moet weer dringend aangevuld worden. Niet alleen mijn eigen voorraad, maar ook die in mijn verkoopkistje. Nog twee avondjes en hij is weer lekker gevuld. Heerlijk om zo je hobbies af te kunnen wisselen.

 Zo uitgespreid op de grond lijkt het heel wat, maar het kistje zit toch nog maar net over de helft vol.
Voor het eerst kaarten gemaakt met mijn fietsstempel!
Schattige kleine vierkante kaarten met bloemen.
En nog meer bloemen. Voor het eerst ook een kaart gemaakt met mijn colaflesjes stempel die ik in New York kocht, alweer bijna twee jaar geleden. Als ik zo het overzicht zie moeten de volgende kaarten voor mannen worden en kinderen. Maar ook daar heb ik hele leuke stempels voor!
Bij de meeste kaarten maak ik ook zelf een bijpassende envelop, kan ook hier mijn creativiteit lekker in kwijt.
De voorraadkast werd ook aangevuld. Ik heb een heleboel groenten grof gesneden, kruiden erbij gedaan, olijfolie erover en het geheel in de oven laten garen.
Vervolgens in een grote pan gekiept en de staafmixer erop gezet. De saus daarna geweckt, weer tien potjes voor de voorraadkast. Omdat bieten even lang moeten en de ketel toch aanging deze ook gelijk een paar potjes gemaakt. Komend weekend weer zo'n sessie, de courgetteplanten zijn op hol geslagen, en zoetzuur staat er al genoeg.




2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt en al zo veel!
    Fijn als je hobby's kunt afwisselen, dat houdt het spannend.
    Groenten inmaken is ook vast je hobby. Lekker alles in de oven en daarna wecken. Weet niet wat je er daarna mee doet, misschien als saus over de spaghetti? De courgette.... ja ik weet hoe dar werkt als ze eenmaal de gang hebben. Elke dag zit er weer eentje aan.
    Best lekker in een roerbakschotel, maar elke dag?
    Misschien aan de straat leggen "gratis meenemen", leuk voor de buren.

    BeantwoordenVerwijderen