vrijdag 23 september 2016

Weer druk, maar goed voorbereid

Afgelopen week was weer heel druk, maar nu heb ik me beter voorbereid! In het vorige weekend heb ik vanalles gekookt, gebakken en gesneden om het mezelf makkelijker te maken op de doordeweekse dagen.

Bakjes bonensalade gemaakt voor de werklunch, kokos curry soep met groenten gekookt, een rabarber/appel/aardbei custardcake gebakken en allerlei groenten gesneden om te wokken.
Omdat ik bijna iedere dag na het werk ook nog iets had scheelde dit veel tijd en gaf het me meer rust. Voor herhaling vatbaar dus!
Ondanks de drukte had ik toch nog tijd voor creatieve dingen. Er is bijna een wandquiltje af. Gisteren een lat gekocht in de bouwmarkt (met een minimumlengte van 2,70 meter kan ik nog een aantal quilts maken...). Volgende stap is een tunnel maken en de bies er nog om.
Morgen weer een gevulde dag, maar met hele leuke dingen. Ik ga kerst in september vieren. Lekker creatief aan de slag, ik heb er zin in!


2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er lekker uit al die gesneden groenten!
    Wel zo fijn als je weinig werk hebt na een drukke werkdag en nog veel extra's.
    Ben benieuwd naar je quilt, maar die zien we vast een andere week wel.
    Veel plezier morgen om leuke kerstkaarten te maken.
    Inderdaad, daar moet je vroeg mee beginnen, lekker rustig zonder stress.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heerlijk uit al dat eten, geweldig

    BeantwoordenVerwijderen